poniedziałek, 28 marca 2016

Chyba wiecie co chce tu napisać?

Tutaj tak samo jak na pozostałych blogach odchodzę. Wiem, że moja decyzja jest samolubna. Wiem, że zaczęłam wiele nowych wątków które was interesują ale zamykam bloga. Nie wiem czy na zawsze czy tylko na jakiś czas. Czemu? Powodów jest kilka; po pierwsze: mam pomysły ale na daleką przyszłość, po drugie: mam mało czasu, po trzecie: zaczęłam się interesować czymś całkiem innym...
Zawieszam wszystkie blogi oprócz bloga którego prowadzę z Nicol.
Niech moc będzie z wami!

3 komentarze:

  1. Dlaczego Dlaczego pytam Dlaczego jak możesz zawieszać bloga foch forever

    OdpowiedzUsuń
  2. O NIE! JAK TY MOGŁAŚ! Ja wchodzę i liczę na nowy rozdział, a tu BAM! Blog usunięty no kobieto! Jestem obrażona na ciebie. Phii...
    Nie no żart i tak jesteś fajna. Ale czemu koniec z blogiem!?

    OdpowiedzUsuń